Huisstijl voor het Waterliniemuseum

Een liniebrede huisstijl

Huisstijl voor Waterliniemuseum Fort bij Vechten

Sinds 2015 is Utrecht een indrukwekkende recreatieve beleving rijker. Fort bij Vechten wordt getransformeerd tot groot en spannend Waterliniemuseum Fort bij Vechten. Volta ontwierp een samenhangende huisstijl die ook voldoende flexibiliteit biedt voor de toekomst..

Huisstijl Nationale Hypotheek Garantie (NHG)

Huisstijl

NHG

Met de Nationale Hypotheek Garantie (NHG) ben je zeker van een verantwoorde en betaalbare hypotheek. Bovendien beperk je met NHG de financiële risico’s van een eigen koopwoning. Volta ontwierp een nieuwe huisstijl, bedacht een passende pay-off en hielp NHG met templates voor digitale publicaties.

 

 

Huisstijl voor Lister

Energieke stijl

Huisstijl voor Lister

Lister helpt mensen met psychiatrische en/of verslavingsproblemen weer inhoud te geven aan hun leven. Met het nieuwe logo toont de organisatie meer dan voorheen het positieve gevoel van opbloeien, uitvliegen, kleur geven.

Opdrachtgever

Stichting Begeleid Wonen Utrecht, SBWU

Doorontwikkeling identity voor BPD

Huisstijl evolutie

BPD (Bouwfonds Property Development

De huisstijl van BPD heeft door de jaren heen verschillende grote en kleine veranderingen ondergaan. Aan de eerste grote verandering lag de naamswijziging van 'Bouwfonds' naar 'BPD' ten grondslag. Voor de huisstijl zoals die nu door ons is vermaakt ontwikkelde Volta tal van templates inclusief digitale handboeken, substijlen voor evenementen en instructiefilmpjes voor BPD Nederland en Duitsland. Om de huisstijl goed te borgen trokken wij langs alle BPD vestigingen om de huisstijl toe te lichten en eindgebruikers op weg te helpen.

Huisstijl Beter Wonen Vechtal

Huisstijl bouwen

Nieuwe identiteit én mooi proces

Woningbouwcoöperatie Beter Wonen Vechtdal koos na een intensief voortraject voor Volta om haar nieuwe identiteit tot leven te wekken. Het was een mooi proces met een klant die goed weet wat hij wil en ons tegelijkertijd een grote mate van vrijheid en creativiteit gunde.

Opdrachtgever

Beter Wonen Vechtdal, Hardenberg

Identiteit voor de Rabo real estate finance Vastgoedprijs

And the winner is...

Identiteit voor de Rabo real estate finance vastgoedprijs

Rabobank beloont ondernemers die duurzaamheid en ondernemen hand in hand laten gaan. Dat doet zij voor de vastgoedmarkt middels de Rabo real estate finance Vastgoedprijs. Volta ontwierp de campagnestijl, digitale juryrapporten, motion visuals voor de prijsuitreiking en deed ook de regie tijdens de awardshow.

Opdrachtgever

Rabobank Nederland, Utrecht

Identity MAB Development

Impact

Identiteit MAB Development

MAB Development was een internationale vastgoedontwikkelaar en maakte deel uit van de Rabo Vastgoedgroep. Parels aan de kroon van MAB zijn projecten als ‘De Rotterdam’, Palais Quartier in Frankfurt, de Westergasfabriek en de transformatie van Oosterdokseiland in Amsterdam. Het idee van de cirkels komt van de positieve impact die de projecten hebben gehad om de omgeving. Als kringen in het water.

Opdrachtgever

MAB Development, Den Haag

Huisstijl voor congrescentrum Innstyle

In stijl

Concept huisstijl Innstyle

Conrescentrum Innstyle vroeg Volta na te denken over een hybride stijl voor twee Innstyle locaties. De tweede in Oostenrijk gelegen locatie kreeg daarbij ook nog eens een andere naam:  AlpInn

Wereldhave

Corporate Identity

Een bescheiden vraag met groots vervolg

‘Zouden jullie ons kunnen helpen met het ontwerp van ons visitekaartje’? Dat was zo ongeveer de vraag aan Volta. Na een quickscan van de huisstijldragers bleek er eigenlijk meer behoefte te zijn aan een compleet nieuwe huisstijl. En die is er gekomen. Volta ontwierp een nieuwe identiteit en legde richtlijnen voor gebruik vast in een gebruiksvriendelijke huisstijlmanual.

Opdrachtgever

Wereldhave, Schiphol

>

TOP